20061004

istanbul

bir hafta sonra yeniden istanbula dönünce ev denilen kavramın ne demek olduğunu yeniden hatırladım, işim gereği çok seyahat ediyorum, hadi ben ediyorum da bu kadın kısmısı hem de evli olanları çocuk sahipleri nasıl yapıyor onu da merak ediyorum. o kadar parayı sana verseler sen de yaparsın demeyin evlat bu, yavrucaklara yazık, mesela benim olsa bebişim duramam uzak diyarlarda hemencik gelirim. tabii biz genciz, bizi bağlayan birşey yok, bir sevgilim bilem yok yani, bana komaz, irenc antalya otellerinde lobby bulur otururuz, geyiğe bağlarız, iş güç vakit geçer gider.

özlediniz mi lan beni? aşağıdaki bomba şeyden öte bişey yazmadım, valla dönüp dönüp okuyorum.

neyse, sanırım bu aralar buralardayım iki hafta. mali durum çöküşün doruklarında olduğundan bayramda bir yere de gidemiyoruz, annemizle babamızla takılıcaz ööle.

he bi de karar verdim, yeniden hikaye yazıcam, bol bol kitap okucam, feci ciddiyim.

en sevdiğim süper kahraman birazcık derleyip toparlamam gereken kendimim. hazır mısın süperman, geliyorum, gümbür gümbür..

2 yorum:

silenzio dedi ki...

i only date with models.

:-)

silenzio dedi ki...

mailime resim isterim, inanman

ironi yapmayalım lütfen.