20060929

1

ve ben sana bir yalan söylerim, olaylar gelişir..

kendim inanırım sonra, çığrından çıkar olaylar,,

noktalama işaretleri sipariş ederiz köşedeki kuyumcudan, söz gümüşse, sessizlik dersin, biraz sessiz kalalım, bana noktalar getirin, olay olmasın.

olaylar büyür, şehirde bir telaş, amerikadan itfayeciler gelir kurtarmak için devlet dairesi dolaplarını, sıkı yönetim ilan edilir, sana sımsıkı sarılırım, sessiz..

önüne geçilemez olayların, güneş doğmakla mamak arasında tereddüt yaşar bazı sabahlar, eylül herşeyden habersiz geçer gider. ah eylül, bu kadar vurdumduymaz ol diye mi sevdik seni, vururuz, eylül takvimlerden düşer, duyarız ki sarı yapraklar: sararmış solmuş.

sonra ama çok sonra, bir kerecik öpersin beni; bak noktalı virgül koydum senin için, neyse, bir kerecik, dudağımın kenarından öpersin,

olaylar durulur..

Hiç yorum yok: