20060925

f

dün benim doğumgünümdü, aslına bakarsan yani saat 24 ü geçmediğine göre hala öyle. bu durumda gidip bir litre kola alıp bir litre bedava kazanabilirim ya da aldığım benzinlerle ev telefonu hediyem olabilir. yaşlanmak bööle birşey. geride bıraktığım 25 sene boyunca mutlu bir hayat yaşadım denilebilir, kah ağladık, kah güldük, kah kahyadan atı getirmesini rica ettik, bööle geldi geçti günler.

romantik komedi izleyesim, neyse tamamlamayacağım bu cümleyi.

ya hakkatten kahya die birşey vardı, alla ala ya..

7 yorum:

Adsız dedi ki...

1 saat 12 dakika kere geç kaldım.
(geceyarısı doğduğunu varsayıyorum)
doğum günün geçmiş olsun.
yok geçmiş zaten.
kutlu olsun.
yoktu kahya filan ertem eğilmez vardı sadece.

gaia dedi ki...

mutlu yıllar kuzum...

ganymedes dedi ki...

adettendir: doğumgünün kutlu olsun; yeni yaşından tek beklentim yeni yazıların, gerisi beni aşar, sen dile kendine :)

sule dedi ki...

nice mutlu yaşlara

asdfgh dedi ki...

doğum günün kutlu olsun.
küçük bir farkla terazi.

o değil de kuzum, katil uşak!

oky dedi ki...

mutlu yıllar.

anyone dedi ki...

evet.