20060920

f

aramızda kalsın lafı nedense hep bana çekici gelmiştir. iki kişiden biri aramızda kalsın dediği zaman bu aslında bir sürü anlama gelir, bak seni yakın gördüm değerli arkadaşım, kimseye söylemeyeceğini biliyorum, söylersen seni oyarım gibi bir sürü mana. ama özellikle erkekler arasında bu lafın ötesinde birşey de söylenmez sır söyleneceği zaman. erkekler az konuşması, özellikle duygusal mevzularda ne kadar net o kadar iyi prensibi ile işlerler tabii. aramızda kalsın bunları da kimseye anlatmam.

annem ve babam ayrı kaldıklarında farkettim ki birbirlerini günde üç defa arıyorlar, annem aman yavrum babanızı arayalım diyor, babam da tek kalınca benzer. ismine aşk mı dersiniz yok alışkanlık mı dersiniz boşlukları kendiniz doldurun ama ben çoktan seçmeli herşeyde böyle birşeyi aramaktayım. giderek birbirlerine daha düşkün olduklarını görmek çok keyifli.

bir arkadaşımın evinde bir saat dj'lik yapacağımın haklı heyecanı ve gururu içindeyim. çalarım, eğlendirirm insanları, kızılcık şerbeti içer, kan kustum derim, ben böyleyim, all of a done fault.

güzel dünyalarımız var siyah, okuyor musun*

2 yorum:

ganymedes dedi ki...

aslında buraya insanlar yazarken okunmayı ister (en azından ben öyle istiyorum), okuyup okuyp geçiyoruz, yazmak lazım bişeyler söylemek lazım aslında, okunduğunu bilmek yazma şevki de verir... okunuyorsun... yazmaya devam et... söz artık her postuna bişey yazacam! :)

silenzio dedi ki...

beni sizler var ettiniz..

:-)