20060916

f



bloglarında bugün bööle oldu, bugün ahmetle ayşeyle bunları yaptık, televizyonda birşey gördüm anaaa pek entrasan die anlatan kimselere özeniyorum. benim daha önceden yazdığım ve anlaşılabildiği gibi sıradan bir hayatım var, eğer o kimseler gibi yazmak durumunda olsaydım "bugün işe gittm, sonra hasanla buluştum, hasanın amına koyim size birşey olmasın ya da eve geldim, evde de iş yaptım azcık, film izledim, hayvanlıdansa asyalıyı tercih ederim" gibi şeyler olurdu.

bir aralar org ve gitar çalma sevdası vardı hatırlarsanız, kendimle gurur duyabileceğim şeylerden biri o furyaların hiç birine kendimi kaptırmadım, dimdik ayakta durdum, yoluma blokflütümle devam ettim, akdeniz akşamlarının en çalınması gerektiği yerlerde sihirli sopama (flütümle benim aramda olan bir benzetme :-)) samanyolu'nu üfledim, çünkü salak sopa ancak bunu iyi çalıyordu. olsun, en azından irenç arka ritimler üzerine piyanist şantör gibi bir dönem yaşamadık, bu ismail yk'nın bu kadar tutmasının nedeni o günlerden kalmış otistik bir gençliğin hezeyanları değil midir?

saçma bir pazartesi içindeyim, normalden fazla uyumama rağmen hala uykum var. hayvan gibi de işim var, ama başlamıyorum, oyurtmak denilen irenç tabiri uyguluyorum. artık akşam sabaha kadar çalışırız, yarın ola gün ola derman döne, vay ipne cimbom ne gerek vardı o gole, ispanyollar der hep ole..

-john arkadaşla sen mi ilgilenirsin ben mi bakayım?

1 yorum:

asdfgh dedi ki...

bloglar için "herkes bunu yazacak, hadi bugün de bunu" diye bir şey yok nasıl olsa. yazının başında bahsettiğin kimseler o yazıları nasıl yetiştiriyor ben ona şaşırıyorum.
enteresan hayatı olmayanlar da var ya da biz fazlasıyla enteresanız; ama çaktırmadan devam ediyoruz bloglarda yola.