20061022

len

istanbuldan gelince biraz balıktan çıkmış su gibin oldum. bi bok yapmadım, piley istasyon oynadım, internet de yok evde bulütuttan bağlandım, yavaştı tabe. şimdi bir internet kafede birbirinden elit çocuklarla birlikte gazetelerimizi okuduk, internete giriyoruz, saçma sapan oyunlara üç kuruş paramızı verelim dedim çocuklara, kabul etmediler.

burda kro ama güzel kızlar var, birgün kro olursam bu güzel kızlardan birisiylen evleneceğim. olmazsam daha süper bir insan bulup onunla evleneceğim.

30 günün 24ünde alkol almış birisine bayram nedir be yavrum?

neyse bööle işte. beşiktaş gol atınca ööle bir bağırdımki kasada duran kadınlar korktu. bu da bir ayılık mıdır sanırım.

hee, aslına bakarsanız yapmam gerekn bir sürü iş var para kazandığım işle alakalı. ama bu şehirde zaman o kadar dağınık akıyor ki bööle toparlanıp birşey yapmadan gelebilirim o zaman da tutabilirim. hayırlısı..

Hiç yorum yok: