20061011

son

çok uykum geldi. şimdi bir uyusam onbeş gün sonra falan uyansam. uyanmasam hatta.

erkan mumcu'nun elimde patlasın demesi de gecenin bu saatinde beni benden almıştır abbas amcanın proğramında.

abbas güçlü denilen amca da yıllarca türk gencinin össsel sorunlarına ortak olmuştur uyuz uyuz, ki kendisinin ne melem bir insan olduğunu anlayamadık hala. ulan sanane, çocuklar zaten stres, bi de bööle bilmiş havalarda çıkıyo bu denyo, yok çalışın, yok vazgeçtim sınavdan bir hafta önce çalışmayın, ama azcık bakabilirsiniz, yok yok kafanız bulanır çalışmayın. senin c şıkkına koyayım ben.

yok ya benim çok uykum geldi, bu uyku gelen gitmeyen birşey, sürekli uyuyan insanlar var mezarlıkta falan, birgün uyansalar sıçtık ki ne sıçtık, uyku sersemi olacaklar bir de asabi, obaleyy, ööle filme falan benzemez ben diyim, kaçamazsın da çok kişi bunlar çünkü.

güldünüz mü lan yazıyı okurken, vallahi darılırım..

uyuyun artık, uyanıcaz nasıl olsa..

Hiç yorum yok: