20061019

another

bugün beşiktaştan arabaylan ralli şeklinde ilerlerken motorcu bir abi ile karşılaştık, yolumu kesti falan yanlışlıkla, ilerleyemedim, deli oldum.

sonra abi beni kırmızı ışıklarda yakaladı, bekliyorsunuz ki kütepata girdi, girmedi hayvanlar, dayak falan yemedim. neyse abi durdu ama belli ki işe giden bir beyefendi insan 35lerinde. açtım camı..

abi dedi ki senin amına korum hayvanın evladı, demedi tabii, nerenizle okuyorsunuz adam beyefendi dedik, hemen kabalaşacaksınız, hemen..

"kaç saniye kazanacaksın böyle gidince".. dedi ve böyle yüzünde geyiğine değil de cidden söylediğini belli eden süper bir ifade vardı.

indim arabadan, elimde levye, senin dedim o motoru götüne sokarım, ohaaaa, gerçekten ohaaaa, lan ben o kadar hayvan mıyım, der miyim ööle birşey, benden bunu mu bekliyorsunuz, küfür bile etmem ben, demedim tabii..

haklı olduğunu farkedip ben de şöyle bir baktım amcaya. yolumuza devam ettik.

bunları biriktircem tayfun taliboğlu amca yapıcam kendimden 4 kupona.

ayrıca yalnızca güzel kızlar güzel müzikler dinler.

Hiç yorum yok: