20060601

f

- umut var mı?
- umut her zaman var.
- yok be abi,
- var, var
- yok, yok
- senin şu halin beni deli ediyor
- deli ol amına koyim, biz istiyoruz sanki
- istiyorsun tabii, senin olayın bu, bi dünya kuruyorsun orda yaşıyorsun
- sen marsta yaşıyorsun sanki yavşak
- mars girsin sana, bööle yaşlanacaksın sen
- bööle yaşlanırım ama senin gibi kandırmam kendimi
- bizim üstümüzden tır geçti abicim, ne yapsa idik, gülüp geçiyoruz
- geç, geçip gidiyor hayat dediğin
- ööle tabii, ama umut var
- neyse abi, kafana bişey atcam şimdi, yok umut falan
- var, var..
- umutlar siksin seni, salak herif
- ..

2 yorum:

ganymedes dedi ki...

bi de bunun şu versiyonu var....
-kendi dünyanda yaşa dur nereye kadar
-sen beni anlamıyorsun
-anlamaya izin vermiyorsun ki kapatmışsın kendini dünyana
-hala beni anlamıyorsun
-anlamaya çalışıyorum bi izin ver
-neyin izni? açıkça ben sana söylüyorum...
-tamam işte algılamaya çalışıyorum (laf kesilir)
-çalışma beni algılamaya anlamaya
-eeeeeeeee neyi tartışıyoruz o zaman?
(derin bir nefes alış)
-ben dışarıya çıkıyorum
(sanırım günümle bu kadar paralel giden onlarca blog arasında tek post bu

silenzio dedi ki...

seninkisi daha tehlikeli roberto carlos..

hayırlara versile olsun. ismin futbolcu gibi.