20060625

f

çağımızın sorununu açıklıyorum: küçük gögüslü kadınlar. bu neslin sorunu bu, buna alışmamız lazım. neden bööle bilemiyorum, nasıl bir genetik oyundur, neden bööle olmuştur entrasan. bananeyse..

geyik modumdayım, şu yaz gününde canımı sıkan herşeye koyim, üç gün sonra tatile gidecek olmanın verdiği haklı gururu taşıyorum omuzlarımda ve damarlarımdaki asil güç: deniz kum güneş.

bu yaz bööle bişey, eylül bööle birşey değil mesela.

yazasım yok. kapatın bu sayfayı. dağılın gidin tatil yapın.

3 yorum:

z dedi ki...

Ya bugün bu geçti aklımdan. Hiç düşünmem ben aslında böyle şeyleri, aklıma gelse yolumu değiştiririm ama bugün dedim ki: Evet fütursuz, nedenini bilmeden büyük göğüslü kadınları seviyoruz ve dahi sayıyoruz.
kimse bana doğurganlık demesin, öyle bilimsel bir sevgi değil bu!

deniz dedi ki...

gayet bilimsel
gayet doğurganlık seviyosunuz
gayet hepiniz çok çok afedersiniz pipinizin gösterdiği yolda ilerliyorsunuz.
yani hepimiz ne erkek ne kadın
hiçbirimiz seçimlerimizde özgür falan değiliz.
aslolan doğadır.
Bişey diyeceğim yok yine de herkes kendi bilsin ,gideceğini seveceğinibileceğini.herneyse..

silenzio dedi ki...

yok valla doğa falan bir yere kadar. dibinde o neden olabilir tabii de hangi erkek evladı bi kadına bakınca bu nasıl emzirir bebişlerimi diye geçirir aklından. modern tıbba ve bilime bu kadar kanmayın arkadaşlar, biri oturmuş yazmış işte.

ben çok kocaman olanları sevmem ama çok ufaklarda bir yere kadar yani.