20060618

f

modern tıbba inanmayan birisi olarak bacağımdaki öldüren acı, midemdeki bulantı, ishal, kusma, kafamdaki ateş ile birlikte bu sabah itibariyle bir hastanenin yolunu tuttum, daha doğru o kadar halsizdim ki taksici tuttu. orada çok harika doktorlar var miguel, apandist olabilirmişim bile, ama değilmiş, aids de değilmişim, kanımda herşey cillop imiş, ööle dediler. iki ilaç yazdılar gönderdiler sonra. velhasılı bu satırları yazarken de garip bir hastalık içinde olduğumu eklemek isterim.

bir efsane dialog da sevgilimden geldi dün itibariyle, balkondayız, karşıdaki eve bakıyoruz. s sevgili, z de benim:

z: bak şu ev pek güper, dışarıda da oturuyorlar.
s: güzelmiş cidden ama tehlikeli,
z: neden be?
s: hırsız girebilir, şu yandan falan
z: e adamlar tel çekmişler, giremez bence
s: allahtan zenciler yok.

hahahha dedik sonra, zenciler :*)

4 yorum:

NoktasizvirguL dedi ki...

geçmiş olsun...Zenciler uçabiliyor dimi ?

gaia dedi ki...

geçmiş olsun kuzum ya ... yaşıcak mısın peki?:)

asdfgh dedi ki...

geçmiş olsun silenzio..siyahiler uçabiliyorlar mıymış? acele cevap, merak içinde kıvranıyoruz da..

silenzio dedi ki...

hiç adetim değildir ama geçmiş olsun dilekleriniz için teşekkür cevabı yazmak istedim sevgili canlarım. geçti ama cidden geberiyordum. sağolun yine. insan garip bir şekilde o durumdayken önemsiyor bööle ii dilekleri.

sevdiceğim der ki, iyi zenci var kötü zenci var. kendisini öptüm tabii bu demeçten sonra.

40 ytli hesabına yatırdım kanka. hiç merak etme sen, devam edin, bu yol harika..