20060603

f

İnsanların bir kedi köpeği ciddi anlamda bir insan kadar sevmesini anlayabilmiş değilim. Hatta bu kedi köpeklere kızım, oğlum, ben onun annesiyim diyenleri anlayabilmiş hiç değilim. Bu arkadaşların ciddi sorunları olduğunu, ağır sevgi eksikliği yaşadıklarını kanaatindeyim. Bananeyse.

Bir şeyi o kadar çok seveceksem çocuk yaparım. En güzelinden, misler gibi, al sana sevgi yumağı, hem sabah akşam gezdirme derdi de yok, altını bağlıyorsun o kadar. Yemek parası da vermiyorsun, anneden doğal kaynak var, çizgi film kanalları çıkmış şıkır şıkır. Şaka bi yana, benim çocuğum olsa sevmekten öldürürüm be.

Ööle birşey yazacaktım da vazgeçtim, yaz geldi. Bi de çok uykum var.

7 yorum:

ganymedes dedi ki...

bence kedi köpek sevgisini çocuk sevgisiyle karşılaştırmak yersiz... bir çocukla bir köpek veya bir kedinin yeri ayrıdır... tabii saplantılı insanlar var ama saplantı herkes için patalojik bişeydir, bunu sadece hayvanları sevenlere indirgemek yanlış galiba. ben kedi ve köpek hastası olarak onlarla ilgilenmeye bayılıyorum, ama şundan da çok korkuyorum: yaşlanıp yalnızlıktan hayvanlarımın doğumgünlerini partilerle kutlamak... biraz denge galiba :)

ahhbuben dedi ki...

al benden de o kadar.
her cümleye 100 kere 1000 kere katılıyorum.

üstelik "ben çocuğum olsa sevmekten öldürürüm be" cümlesi benim sık sık söylediğim birşey.

bilmiyorum ki yeğenimi bu kadar seviyorsam kendi çocuğumu naparım.
yani ablama bakıyorum o kadar sakin ki.
bende mi bir tuhaflık var diyordum, yazdıklarını okudum rahatladım.

tuhaffiye dedi ki...

çocuk dediğin büyür. sorunlu bir bluğ çağı olur çıkar karşına. kabus gibi.

silenzio dedi ki...

bu yüzden çocuk yapıyor zaten insanlar, meşgale olsun diye.

30 yaşından sonra bir hayat amacı lazım insana.

tuhaffiye dedi ki...

insan 30 yaşından sonra bir amacı olmayacağını düşünüyorsa şu anda hayata dair bir amacı yoktur. sırf öeşgale olsun diye çocuk yapan insanlar vardır. o insanlar çoğunluktur belki ama hepsi sağlıksızdır. insan çocuğu olsun diye çocuk yapmalıdır. her s*kini sallayanın çocuğu olursa dünya böyle bok olur.

anyone dedi ki...

sıradan, amaçsız bir hayat sürmeyi dilemek de bir amaç olabilir. hem amaç olsa ne olur, olmasa ne olur; uzaya mı çıkaracak bizi, neyi değiştirecek. eninde sonunda geberip gideceğiz işte. bencillik deyin isterseniz ama arkamızdan toprak atacak bir evlat kar kalıyor yanımıza.

silenzio dedi ki...

o insanlar 30 yaşına gelince senin şimdi düşündüğün şeyleri düşünmekten vazgeçiyorlar tuhaffiye, sonra bir bakmışsın yapacak birşey kalmamış, a tabii bir de human instinct var, biraz da bundan sevişiyoruz.

anyone daha bi haklı, sen fazla idealist kaçmışsın. ama normal.