20060604

f

Sarı saça karşı bir zaafım var. Yazık ki bööle.. neden bööle, bilemiyorum.

Bi de filmlerde hep iyilerin kazanması, julia söyledi ben de farkettim, asist gol hesabı. Ulan bi kerede kötüler delip geçsin, mutlu son olmasın, son saniyede hırsızlar yakalanmasın, kavgada yerden birşey alıp adamın alnına saplamasın falan filan. Hayat bööle değil çünkü, kimse kimseyi kandırmasın, hatta ekseriyetle bu serrefsiz güruh alır pastayı, neden bööle bir klişe var o da entrasan, tüm dünya masum ve iyi diye mi, kuzum yemeyelim birbirmizi.

Aşkın açamadığı kapı, kanatlanıp uçamadığı yer mi var baby? Yok valla, zamanında dersaneye gitmek yerine sahalarda antreman yapsa idik şimdi milyon dolarımız olmuştu, kafama sıçiiim.

ikinci sınıfta öğrenci olsam neler yapardım vallahi, ama geçmiş bizden. o vakitler hep çalışmaya başlamak falan isterdim, bok var ya, gördüm hakkatten varmış.

Sizin deyiminizle saçma bir post oldu, post ne ya, koyun postu gibi, iki saniye delikanlı olun, yazı bu, saçma bir yazı.

Dağılın şimdi.

Hiç yorum yok: