20060622

f

aptal bir gol pozisyonuna girip
yan ağlarda patlayan bir topa vurmak istiyorum
tribünler yuh die bağırsın
senin hayatına sıçiim ozan desinler
hayatım bir meşin yuvarlak olsun
peşinde koşayım, bitsin gitsin
yuvarlana yuvarlana yaşayalım
benim hiç bir zaman yaşamak için ciddi ve temelli sebeplerim olmadı
oysa ölmeyi hiç düşünmedim
bir kere falan, o da aklımın ucundan geçti
lakin insan ölmeyi hiç düşünmemişse
birşeyler ters gidiyordur
dibe vurmamıştır
vursa bile farkedemeyecek kadar aptaldır.
bir de hiç kılıcım olmadı
kılıçsız olmak ne kötü bir durum
birinin kafasını uçurmak istesen zor
jedi olamadıktan sonra bu hayatın anlamı ne
may the force be with u diyorlar
bizim bildiğimiz tek force opet full force
bu işte
bu kadar

5 yorum:

skoer dedi ki...

oysa sair;
'bir insanin olmesi icin yuzlerce sebep sayabilirim ama siz bana yasamasi icin bir tane soyleyebilir misiniz?'
demis.

tuhaffiye dedi ki...

ölüm bizi sadece beklerken ve eninde sonunda bizi yakalayacakken kaçmanın,korkmanın manası ne ki?

silenzio dedi ki...

biraz daha düşünmen lazım demek ki tuhaffiye.

çok fazla zorlanırsan anlatırım ben sana.

bu kadar basit değil herşey, iyi bak.

tuhaffiye dedi ki...

hayatın anlamını çözdüğünü mü söylüyorsun bana silenzio?hiiih!

tuhaffiye dedi ki...

bir de ciddi cevap yakışır sanırım buraya: bunun sebebinin ne olduğunu biliyorum en azından bildiğimi düşünüyorum silenzio. ama yazıdaki cümle soru cümlesi değildi pek. kimseye bunun manasını soruyor değilim. sadece kendi düşüncelerime göre bir yargılama yapıyorum. eksik ya da fazla. hayata bu kadar bağlanılmaması gerektiği konusunu sorguluyorum son günlerde. aferin bana.