20060330

f


daha sonrasında dedim ki;

- bak böyle olmaz, bir zaman sonra bana hak vereceksin zaten.
- ne kadar bir zaman sonra?
- kaç senin saatin?
- sekize yirmi dokuz dakika var.
- akşam olmuş nerdeyse
- ne saklambaç oynardık akşamüstülerde çocukken
- kaç yaşında çocuktuk mesela, senin pitikareli bir eteğin vardı onu hatırladım birden
- dokuz herhalde en fazla dokuz yaşında
- çok büyüdük yahu
- yok, sen hala fena sayılmazsın, pek birşey değişmedi merak etme
- dalga geçme, fena mı, gülüyorsun işte
- e bu yüzden seviyorum seni zaten

utangaç bir gülümsemesi vardı, onyedi yaşındaydım, o da bir eksiği.

güzeldi be, keşke böyle bir hatıram olsaymış.

2 yorum:

jelatin dedi ki...

Fotoğraf muhteşem olmuş. Ellerinize sağlık.

Semra OYMAK KOÇ dedi ki...

"RÜYALAR RÜYALAR AH O RÜYALAR ŞEYTANA UYAN KOYNUMA GİREN KAPINDA YANDIĞIM BİTMEZ RÜYALAR..." :)