20060328

f

bööle birşeye denk geldim,

dünyam değişti.

http://ersinihan.blogspot.com/

8 yorum:

sumuklubocek dedi ki...

saka gibi...

ahhbuben dedi ki...

bu saatte bunu görmeyecektim ben.
tüm huzurum kaçtı.
bu kadar mı uyumlu olur bir çift.
isimler bile anhatar kilit pozisyonunda.

bikere de birisi bana sormadı ki "sivilcen nasıl güsel aşkım sefgilim" diye.

allah kahretmesin hayat mı benimki.

terskose dedi ki...

Höf.

gaia dedi ki...
Bu yorum bir blog yöneticisi tarafından silindi.
Margot dedi ki...

Ben bu insanları rencide etmek isterim .. de üşenirim. Görmemezlikten gelelim.

Unknown dedi ki...

ben bunlardan birini istiyorum..

ersin ya da nihan artık hangisi olursa.

hehe..
istiyorum.

Semra OYMAK KOÇ dedi ki...

Aşk sersemletir bazen.Böylesi eleştirmeyin arkadaşlar Yanlış, insanın belliki içi kıpır kıpır dile getirişleri bize komik gelebilir ama içinde fırtınalar kopuyor ve bize sadece mutluluk dilemek düşüyor.

hera dedi ki...

supper yaa
ne denir ki, sabredip sonuna kadar okudum.. gercekten dönüştürücü etkisi oluyor