20060312

f

bi taskiye bindim, zmirna'da, amca pek keyifli, baktım konuşacak, anlat amcam, dinleriz.

1980ler falan, amcam tek'te (turkey elecktirk kuruluşu) çalışmaya başlamış, lakin bir ay sonra polis sınavları varmış, girmiş, hep polis olmak istemiş zaten, sınavı da kazanmış (on puan, on puan, amca şampiyon), sonra katakulli ile tek'ten izin alarak samsuna okula gitmiş, beğenmezse geri dönecek, sağlamcı, akla bak, tek'e izin alıyorum demiş, hooop başka mesleğe, bakmış açıyor polisiye mevzular, basmış istifayı (da daaaaaa), polis olmuş.

derken günler geçmiş, demişler ki bu vatan için ölmek isteyen varsa öne çıksın, aynen bööle, spor salonunda olmuş bu olay, amirler ölmek için öne çıkın demiş, abim delikanlı, obareyyy, özel teşkilata girmiş, 5 sene, 300 kişi gitmiş bunlar tehlikeli bölgeye, 50'si ilk sene rabbime kavuşmuş, kurtlar vadisi gibi birşey,

gel zaman go zaman, amcam izmire geri dönmüş, koruma falan olmuş sonra fransada konsolukta özel görev, para da yapmış almış taxi plakasını, bakmış olacak gibi değil, gene bi katakulli, on sekiz senede amcam emekli, şimdi öölesine takılıyor, ööle imiş yani..

şimdi bu neşeli amcam dedi ki; "bak herşeyi anlattım, ama bi de şunu ekleyeyim; bi tane de kız vardı, onbeş sene falan önce, selma, çok istemiştim ben onu, olmadı ama, abisi araştırma görevlisi idi, bana dedi ki gel samsuna, evlenelim, gidemedim, yıllar sonra yeniden gördüm, bekardı hem de, ama ben evliydim artık, öyle işte, içimde kalmış, söyleyeyim dedim. "

gördün mü missmile, aşk bööle birşey işte, anlatıyorsun anlatıyorsun ne kadar zaman geçse de dibinde kalıyor adamın, kalsın zaten, sen benim aklımda kalmayacaksan, yakalım bu hafızayı

söölesinize bu amca sporcu değil mi?

(enterasan insanlar yazı dizisi- episode chapter 147)

5 yorum:

Adsız dedi ki...

yanan harddisklerden de bilgi kurtariliyor. Caresi yok cekicez..

hera dedi ki...

silenzionun hikaayeleri de pek guzelmiss

Adsız dedi ki...

o amca iyi keklemiş seni

Adsız dedi ki...

Beğenerek takip ediyorum yazdıklarınızı.. Missimile'ın kim olduğu konusunda derin şüphelerim var, size ne!! diyebilirsiniz ama ben anlatılanların gerçek olma ihtimalinde yazdıklarınızı daha çok sevineceğim.

Adsız dedi ki...

şizofrenmiş sileziyo..hayali bi kız yaratmış kendine,ona dert yanıp içini döküyo..benim de vardı bi zamanlar hayali beyim,adı hamza idi.lakin elim bir şezlong kazasında kendisini kaybettik..
acım büyük :(