20060327

fg

( kendimi sith lordlarına benzettiğim resim, fantezi çalıştım)


Bunlar manyak, dün şimdi gidiyoruz sahilde yavaştan, bu picasso için sıra bekliyor milletimiz, ama ne sıra, sanırsın gelene 100 dolar veriyorlar, ucu bucağı yok sıranın, hava da buz gibi, hakkatten anlamak mümkün değil, şaştım kaldım ricardo, ne sen sor, ne ben answer, it is a book.

bu kadar mı açtık sanata, sanki tiyatrolar, modern danslar, müzikaller doluyor taşıyor da iş picasso’ya geldi. Gidilmesini anlıyorum hadi salla sanat aşkını falan da cidden bu sıra bekleme mevzu beni benden aldı; Tabii nefret ettiğimi de belirtmek isterim bekleme salonu ya da yavaş ilerleyen şeylerden. Bu kadar geyik de belki o yüzden.

Bananeyse buenos aires’li müslüman kardeşlerim, giden gitsin, bahar geliyor, ben ona bakarım. Havalar ısınmış, tişört, terlik, deniz, kum, bikinim falan, değmen benim keyfime. Oysamki kışın evde oturmaları da severim ama bu sene nedense pek bi bunaldım. Size neyse bundan.

Kayahan’ın bomba bi lafı vardı, yolu sevgiden geçenlerle buluşacağız falan diye. Buluştun mu kayahan diye sormak lazım yolda görünce.

Kartal gol, gol, goool..

Eski bir şarkı bulup kavır yapıcam, kaset yapıcam, bu kadar kolay mı lan bu iş, çakallar, yer miyim ben, şimdi turkish radyoda ne dinlesem soruyorum bu yeni mi diye.
------

@Missmile; “nası bisi bu?” Sen anlıyorsun..

3 yorum:

simiole paris carnet dedi ki...

once gomlekli, sonra bornozlu fotograflar...bahar geliyor silenzio, siradaki fotograflarini -kalp carpintilariyla- bekliyoruz ona gore.

ahhbuben dedi ki...

burası kesin otel odasıdır. aynalardan mıdır yalnızlıktan mıdır bilinmez hep böyle fotoğraflar otel odalarında çekilir.

:ben yapmam böyle şeyler bi arkadaşım var ondan biliyorum:

silenzio dedi ki...

burası otel odası kızlar, su otel-antalya.. pek bi güzel otelmiş cidden tavsiye ederim.

daha neler geliyo fotolarda

aynaların garip bir kimyası var, doğrudur.

o kadar şey yazmışım fotolara takılmışsınız, erkek milleti başka, kız milleti de farklı değil:-)