20060307

f


başarılı olmak karizmatik olmayı da yanında getirir diye düşünüyorum, bazen ama,

bunun da aptal bir yazı olmasına karar verdim, yarısını anlamıyorsunuz çünkü yazdıklarımın, bu "beni anlamıyorlar" tribi vardır ya, var yani ööle birşey, duyarsın bunu arada sırada, çok da ukala bir cümledir, ulan sen nesin ki seni anlamayalım, anlat işte, alla allaaaa

mesela xavi, xavier, louis gibi bir ismim olsa ispanyol olabilirdim, benim ismim ozan normalde, ööle diyorlar, biri ozan deyince bakıyorum, efendim diyorum, ne vardı? ozan ismini de sevmiyorum, ezik yani, ozan ne lan, sööle bi yiğit, mert falan gibi delikanlı birşey koysanıza, şööle diyaloglar oluyor:

- merhaba, ben ozan
- ay ireeeenç

nike'in reklam ve ürün geliştirme departmanlarında asgari ücretle çalışmak istediğimi belirtmek isterim.

içimdeki kartal aşkı da bambaşka, fenere bi koyduk, bak toplayamadılar bi daha, ho ho ho..

söölesinize ben sporcu değil miyim?

9 yorum:

terskose dedi ki...

"-merhaba, ben ozan
- ay ireeeenç"

:))

güldürmek spor sayılıyor muydu?

skoer dedi ki...

sporcusun ama ireeeeenc'sin.

Adsız dedi ki...

spor yapıyormusunki sen

Adsız dedi ki...

ozan kötü gerçekten.
yani baban arif sağ falan değilse kötü.
ne gereği varmış ki.

şimdi senin bağlama çalabiliyor olman lazım mı?

zor şeyler bunlar.

:)

Adsız dedi ki...

muahahahh yorumlar asmis kendini..

Adsız dedi ki...

sana sormadık fikrini sevgili muk

Adsız dedi ki...

anoni günde 50 yorum yazmak zorunda mısın?yazasım yoktu,zorla söyletiyosun insana haa !

Margot dedi ki...

:))

silenzio dedi ki...

o tezahürat:
"girişimiz olay, çıkışımız olay, nasıl koydu ama doksanda koray"

şeklindedir. her yaratıcı tezahürat gibi bu da beşiktaş taraftarına aittir.

tanrı anonimusu korusun.

amen