20060324

f

tikkat ettiyseniz şahsım:

@hasan
@memet
@itopkek (off off)

şeklinde commentlere cevap yazmıyom, yazamıyom, bana direkman bişey söölemedikçe oscar cordobanın bu cümle içinde geçmesi kadar anlamsız geliyor, zaten bi toparlandım bi daha tikkat ettim komment edilesi yazılar da yazmıyorum. Şimdi yardırmışım aşk, meşk falan deyü, ne yazsanız kifayetsiz kalacak, biz beraberiz gibi birşey yani mağazada.

bi anonimuscum vardı o anlamsız şeyler yazardı ahmed hassanın iki kişinin arasına gelip oturması gibi, kendisini de elim bir vehamette kaybettik, biliyorsunuz, herşeyi silenzio’dan beklemeyin. Girin mesela ki şifrem “45450909” kendiniz yazın, valla bişey demem, bakarım ööle aaa ne yazmışım deyip pencereden.

Otobanda sağdan sola şeritler arasında geçmeyi pek severim, kaza yaparak ölmek en büyük hayalim.

Böyle.

5 yorum:

Margot dedi ki...

Ne demeliyim ben sana şimdi Silenzio Kardeşim? :)
Bana da çoğu zaman, bir sürü şey anlamsız geliyor. Ama nasıl desem? Şöyle bi şey sanırım:
Bir yerde oturuyorsundur ve kendi kendine söylenmeye başlarsın(bu durumda yanındaki sesini duymasın istiyorsan, içinden düşünürsün değil mi konuşmazsın)yanındaki de gayri ihtiyari; hakikaten yaa diyebilir bu durumda. İçinden gelir öyle der.
Böyle.

sickprincess dedi ki...

En anlamli anonimus tu su tayfada..

sickprincess dedi ki...

En anlamli anonimustu su tayfada..

ferhat can dedi ki...

şifreyi denedim. olmadı. username ney ?

Semra OYMAK KOÇ dedi ki...

"Otobanda sağdan sola şeritler arasında geçmeyi pek severim, kaza yaparak ölmek en büyük hayalim." Ya bana da cazip geldi tembel ölüm :) acıyı cekmekten korkan bedenlerin tutunduğu bir son sanki. Yaşamak gibi bir zor heyecanlı bir o kadar sıcak savaş varken neyleyim bir far ışığının ardından gelen soğuk ölümü...