20060115

t

Kötü yalnızlarız biz.

İşimiz gücümüz birden ikiye gidebilmek. Tek başına sigara içmek ağır, tek başına uyanmak zor, bir şarkının sözlerini tek başına tekrarlamak sıkıcı.

Kıymetini bilmiyoruz kendimizin, bir dediğin etkisiz eleman; hangi formüle koyarsan oynar aslında kimsenin dikkatini çekmeden, çarpıp böldüğün bırak kendin ol, başka bir hayatın bilmediğin acılarını ne yapacaksın, iki dediğin o kadar kolay değil yirmibirinci yüzyılda, boşver, kendini denize atmak istiyor insan, düşün; iki kişi olursan bir cinayetin orta yerinde ellerin havada ve gitmiş tüm silahların, yakalanacaksın.

bırak öyle dağınık kalsın, ne diye toplamaya uğraşıyoruz ki bu kadar, kim gelecek, gelmese ne olur, kim söyledi ki herşey gül bahçesi olacak, kaç işte, gidebildiğin kadar uzağa git, karpostal sevgilileri değil mi t’lerini unutanlar, unut gitsin, bırak gideyim buralardan, benden sana fayda gelmez isimli bir belgeselde kaçan kovalanır bir kahraman olayım ben, kaçıyorum, kaçıyorum, kaçtım.

illa birşeylere bağlayacaksan hayatı, bir ilkokul çocuğu sana manası nedir diye sorduğunda yani, yok dersin, ben de anlamadım, aklında tut, aşk olağan şüpheli..

1 yorum:

Adsız dedi ki...

silenzio'a silincio: http://www.reihe3.de/artists/transmusk/musik/reihe3%20-%20transmusk%20-%20Ruig%20Du%20Strasse.mp3