20060101

s

muhtemelen biraz önce şimdiye kadar yazdığım en iyi şeyi delete tuşuna basarak tarihin derinliklerine doğru gönderdim. neyse, bazen yazmamak ya da okunmamak söylenebilecek en iyi kelimelerdir belki, hooop, bir delete tuşu daha, neyi delete ediyorsun be yavrum, hangi gerçekten kaçabilirsin ki söyle ağız tadıyla ya da sildiklerin bu kadar silgisel şeyler ise, başka bir mevsimin başka bir sonbaharında görüşelim.

neyse, herneyse..

"making plans for nigel-nouvelle vague" bir şarkının ismi bu kadar iyi olabilir mi yahu, ayrıca dinleseniz hastası olurdunuz, kadının öyle bir sesi var ki sanırsınız ninni falan okuyor.

mesela ben bugün yani pazar günü gazete bilem okumadım, az sigara içtim, boktan bir film izledim.

yok ya, piç oldu bu yazı, sildim, sildim. ulan sileceksen ne bok yemeye yazıyorsun. yazmıyorum..

1 yorum:

Adsız dedi ki...

içim cız etti yani...ne diye siliyorsunuz yahu?! bırakmıyorsunuz adamı melankoli yapalım nirvana olalım. bende, zaten, her zaman oldugu gibi içim iyice sıkıldığından, insanlardan kaçmak amacıyla gelmiştim bu bloga. aman yuh ne dedim. Bu ne ya silenzio.blogspot.com=mor çatı kadın ve yaralı ceylan sığınma evi gibi oldu biraz. hım suanda oyle gıbı biraz. neyse başka seyler dusunıyım. mesela daha once milyon kere yaptıgım gıbı yazdıgım commentı sılmeyı dusunebılır, vazgecebılırım. amaan amaan. olsun ne olacak.
neyse.
butun silenzio okurlara selam ve saygılarımı sunar huzurunuzdan cekilirim.
mutlu günler efendim...