20060129

f

Ben şimdi bir sürü votka içtim, ama az buz değil bayağı içtim.

Bir şarkı der ki: “ smile like you mean it “

geçersiz aşkların limiti dolmuş ve faiz işleyen bekçisiyim bebek, durup ne yapıyorsunuz diye bakıyorum, bir gün size doğrusunu söyleceğim ellerinden tutup senin ya da yalnızlığımın.

Roma isimli dizide bir genç çocuk var octavious isimli herhalde, gencecik lakin bir o kadar da akıllı falan, bu adamı mı daha çok sever kızlar yoksa sezarın generali heyecanlı, sağı solu belli olmayan bir eleman var onu mu? Kaotik bir durum.. mesela bunu da bilmek isterdim,

Nasıl bir şey oluyor aşk, onu hatırlamaya çalışıyorum bir de, televizyonda var bayağı örnekler, bu kadar insan bir şeyin peşinden gidiyorsa iyidir herhalde, herhalde yani..
Abidin, mutluluk neyse, onu hallettik, aşkın resmi, o var mı elimizde..

“sen de mi ben de mi, neyse, herneyse, her kimdeyse, bilemiyorum.. “

2 yorum:

terskose dedi ki...

özetle;
"sen de mi ben de mi, neyse, herneyse, her kimdeyse, bilemiyorum.."

tuhaffiye dedi ki...

bana bak sen niye bu kadar güzel yazıyosun bakiyim, hı?