20060130

sohbet

- gençler yağalım mı ne dersiniz?
- Abi yağalım bak ne güzel toplandık
- İsmet geçen sefer hızlı düştün sen yere, hayırdır?
- Bi hatun vardı onun peşinden gittim ben
- Hakikaten sapıksın oğlum sen, doğa olayının da içine sıçtınız
- Yok ben geçen sene de buz yapmıştım o kızla
- İyi bok yediniz. Yağıyor muyuz onu söyleyin?
- Yağalım da meteoroloji ne diyor?
- Çakmış pezevenkler, iki gündür alarm
- Yapma be
- Hep bu kamil ipnesi ispiyonluyor, şöyle bi ağız tadıyla bastıramıyacağız yine
- Hayır erimeyeceğimizi bilsem güneye gidelim diyeceğim,
- Yok artık, fantezi yapmayalım burası iyi işte
- Yağalım gitsin ya, sıkıldım ben
- E hadi madem, millet tatil yapsın biraz
- Lapa lapa canlar, göreyim sizi
- Kafadan bir hafta erimiyoruz ona göre
- Yukarıda buluşalım kahvede, öptüm yanaklardan
- Selametle canım..

- Mikail, yağıyoruz biz, sen yukarısıyla konuşursun.

3 yorum:

silenzio dedi ki...

valla bööle biriey yazdılar mı bilemiyorum ama benzer birşey olmuş cidden..

hakikaten ne kadar terbiyeli ve seviyelim..

insanım ben be,helal olsun bana..

tuhaffiye dedi ki...

maşallah demeli maşallah

Adsız dedi ki...

Çok iyi yazmışsın...
:]