20060104

g

hani bazen pek romantik yazılar falan yazıyorum ya, sonra gün geliyor pek neşeli bir anımda okuyorum falan, ulan diyorum ne kadar geyik bir insansın sen, hadi millet okuyor falan ama ben yer miyim bunları, yiyorum aslında, bak şimdi alkol durmakta yanmda, nedense alkol olunca garip bir keder, bööle nasıl desek dokunsan " bir vakitler.." diye anlatacağım, anlarsanız yani,

on kişiden dokuzuna sormuşlar silenzio'u nasıl bilirsiniz diye, bilmem demiş.

bana seni her sorduklarında "hiiççç" deyip içli bir şekilde, basıp gidiyorum.. sigaralarımın sayısı tükenmemişse, hala içecek kadar limitim varsa bi tane yakıyorum, yoksa can sağlığı, hayvan sağlığı, beşeri ilaçlar..

"we are only making plans for nigel" diye bir şarkı var. almanyadaki halama armağan ediyorum.
aşmanyadaki halamın gözünde okumuş akıllı bir çocuğum ben, efendi bir insanım, büyük adam olacağım ileride, umut saçıyorum.

halacım, o kadar kolay değil hayat, bilirsin, konuşmayız böyle şeyleri ama anlarsın işte..

Hiç yorum yok: