20060114

CNNzio


Bazen gözlerimi kapatıp şunu hayal ediyorum:

CNN gibi bir televizyon tamamen benim kişisel meselelerimle ilgili haberler, hava durumları, ekonomi haberleri, açıkoturumlar falan düzenliyor.

Haberler kısmında o gün başımdan geçen ilginç şeyler anchorman tarafından dile getiriliyor, sağ tarafta o gün içerisinde benim görüntülerim falan oynuyor, sonra bir youmcu çıkarak yaptığım hedehödö’nün şu sebeple olduğunu, bunun sonuçlarının böyle olacağını falan söylüyor.

Açıkoturumda birkaç eski sevgili bir araya gelip genel hal ve hareketlerimi eleştiriyorlar sonra kavga falan çıkıyor, silenzio en çok beni sevdi, seni kullanıp attı falan gibi, çok eğlenceli..

Bazen de iki tane psikolog çıkıp silenzio’nun sevme alışkanlıklarını, sosyal yeteneklerini falan sorguluyor, bunun reytingi az ama.

Ekonomi haberlerinde o hafta neler satın aldıysam onların resimleri, bu sefer spiker: yok efendim ona o kadar para verilir miydi diye sorular soruyor, borsada günlük endeksim ne olmuş ondan falan bahsediyor, mutlu isem yukarı, kötü ise vaziyet herkes zararda.

Bu yazıyla narsist bir insan olduğumu kendime ispatlamış durumdayım, hayırlara vesile olsun, sallayın gitsin, inceldiği yerden kopsun.

6 yorum:

Adsız dedi ki...

alla belani versinde, seyretcek bisiler olsun tv'de..

Adsız dedi ki...

bu kesinlikle ben deilim. sick.

Adsız dedi ki...

walla benim

Adsız dedi ki...

supersin.

Adsız dedi ki...

ben ben diilim bende ben diil benim bende ben

Maria Puder dedi ki...

allah yar ve yardımcın olsun, amen