20060118

f1

şimdi ben bir otel odasının samsun yerinde oturdum, ufak bir otel odasından bahsediyorum, sonra burada bir masa var, masanın altından wireless kablolu bir adesele var, karşısında da bir ayna, öyle işte sukubidubidu, adam artık saçlarımı nasıl kesmişse yemin ederim taş gibi olmuşum, bir ekrana bir aynaya bakıyorum, bi de tam dibimde television var, televisionda da hırsız-polis var, güper dizi, uğur yücel is an amazing man, diğer kahramanlar da nihayet öpüştü, oley, biz türklerde olmaz bööle şey, 100 bölüm sürünür bunlar, sonra öpüşürler, bu salaklar 6. bölümde az kalsın sevişecekler, olmaz, bi de bi öksürük peydah oldu, bronşit gibim, bittin sen necmi, ööle dedi uğur abi, oysa benim aşkım dağlarda gezer, akşam yürüyüşü gibi birşey, gezer gelir o, alıştı abisi, maşallah pek uyumlu..

bizmkisi de can sıkıntısı be güzelim, saç-malıyorum.. (tarak bulursam tabii--- silenzio 2006 harika espriler yılı)

3 yorum:

Adsız dedi ki...

telefondaki kabus esprilere yenileri eklenmiş,

Adsız dedi ki...

ben böyle espirilere daha çok gülüyorum ya...

Adsız dedi ki...

fransızlar beceriyor bu işi en iyi, 3.saatte yatakta