20070219

s

değerli okurlar, sevgili annecim, ananelerin en güzeli,

çok ihmal ettim sizi çok, uzun vakit oldu yazmamışım, isveçin başkenti olan güzide şehir stockholm'de elim klavyeye gitti geldi ama yine de yazamadım. mağduruz hep birlikte.

stockholm pek süper bir yer imiş. uçaktan iniyoruz, kaptan pilot şoförle ben dedik ki aaa hocam bak bu memlekette kar var, oh dedik demek ki heryerde global ısınma yok, rahat rahat iliklerimize kadar üşüyebileceğiz burda. sonra tur rehberimiz dedi ki gençler normalde burası -10 derece daha düşük. o vakit anladık ki bu iş bize kaçacak günün birinde ve beşiktaş çarşısının dediği gibi " hepimiz ozon tabakasıyız "

tabi as a businessboy, pek böyle bir dolaşma etme fırsatımız olmadı. ama isveçliler şaşıracaksınız fakat acayip keyifli ve sıcak insanlar çıktılar. sizinle konuşmaya başlayan herkes gülümsüyor, birşeylere aceleleri yok, saygılılar. alışveriş edilecek yerleri saat 6da kapanıyor, oha dedim, hiç açmayın. insanlar ise gayet stylish, mesela vuku mudur ki ben dönüp vay amcaya bak ne güzel giyinmiş diyeyim, stockholmde oldu, missilence deyişiyle " vaallaaaa". ayrıca bayan arkadaşlar için ciddi good design şeyler var adını ülkemizde görmediğimiz tükkanlarda.

gelelim merak edilen, erkek okuyucular tarafından maillerde sorulan soruya, isveçli kızlar.. vallahi bu konuda kafam karışık, ben heryerde bir manken göreceğim diye bekliyordum işin açıkcası, o kadar değilmiş, hakikaten güzel kimseler var ama bir müddet sonra insan sarı kafaya da alışıyor demek ki. ayrıca yanıma gelip "hi, do you know orhan pamuk?" ve esmersen güzelsen diyen de çıkmadı, o efsane "kara saçlıysan prim yaparsın isveçte"devirleri geçmiş.

velhasılı ülkemize geri döndük. baharda daha güzel olur o şehir onu da ekleyeyim, ben de sonra daha uzuuuun yazarım.

Hiç yorum yok: