20050423

piko

az önce Su aradı, gelecekmiş, zaten ben o mutlu italyan amcanın resmini o yüzden koydum. o amca da mutlu (hayat ayrıntılar da gizli sanırım) Su gelince ona sayfamı göstereceğim, o sevmez böyle şeyleri, senin başka işin gücün yok mu falan der, insanın cumartesi akşamı işi olmamalı derim ben de.

Sanırım Su'yu seviyorum.
bunu yazınca daha iyi farkediyorum ki garip.
ki yalnızca bu cümleler yüzünden Su bu sayfayı göremeyecek.
anlamıyorum bazen, Su anlıyor. (kandırıkçı aşk)
size neyse bunlardan.

Pikolata reklamı komik, çikolata mı diye soruyor, salak bir ifade ile yooo pikolata diyor aptal mankenler, O komik demişti, ben de sonradan fark ettim. bahsi geçen O, bahsi geçen Su değil, O Siyah'a daha çok benziyordu, Su sessizliğe benzer.

Su bunları okursa oyar beni.

1 yorum:

Red Cat dedi ki...

yepyeni bi blog...üstelikde bi türkün imzası...içimden yazmak geldi, bi amaç yok. gzl bi akşam olsun, su ve sen birlikte :) yoksa gizli miydi okuduum? ama korkma, benden sır çıkmas...kendine ii bak!