20050430

az

Su, boş kutu kolaların içine boş yani yanmış yani bir daha hiç yanamayacak kadar bitmiş sigaraları yani izmaritleri attığımı görse idi kızardı. O’nun yanında yapmam zaten böyle şeyler, nasıl uslu bir çocuğum bir görseniz. On dört peçete ile yiyorum yemeğimi, şişe şişe parfümler sıkıyorum üstüme (olur ya sarılası tutar birgün), sustuklarımı öyle bir saklıyorum ki kuşlar bile anlamaz. Hepsi bahar yüzünden, ne sigaralardan vazgeçebiliyorum, ne Su’dan., hepsi yağmurlu bir bahar yüzünden.

Herşeyden nefret ediyorum, bir tek Su’yu seviyorum bu gece.
Azıcık içtim, çoktan az, azdan birazıcık çok.

2 yorum:

bitkisel dedi ki...

Bu başımı hangi taşlara vurayım ben ya...
Nasılda yazıyo
Nede güzel yazıyo
Pekte güzel yazıyo

simiole paris carnet dedi ki...

ben buldum hangi tasa vuracagimi.
cok guzel yaziyo