20050424

hala pazar

az önce kapı çaldı, temizlikçi abla geldi, sizin evde oyuncak bir yılan var dedi, ben çok korkuyorum ondan iş yaparken, kaldırabilir misiniz diye sordu, güldüm, at gitsin abla dedim, yılandan değil yalandan kork sen ablacım dedim kayahan gibi, demedim tabi, kandırdım kim okuyorsa. yarın temizlik günü anlayacağınız, bok götürüyor evi, hepsini o adi plastik yılan yapıyor, yoksa temiz bir adamım ben.

bir sürü gazete alıyorum pazarları, 3 tanesinin başlıklarına bakıyorum bir tanesini de okuyorum canavar gibi, insan hergün gazete okumalı, piyano çalmalı, bale yapmalı, golf dersi almalı aslında,

Su aramadı bugün, dünden sonra bir müddet aramayacaktır da, böyle sessiz olunması gereken olayların ardından aynaya bakınca garip bir utangaçlık oluyor insanın yüzünde. keşke yapmasaydım demek gibi değil, daha farklı.

ben de mtlda ile konuştum. iyi bir kız, yaşı benden küçük ama iyi, bizi de Louis tanıştırmıştı, Louis pek konuşmaz genelde susar, ben daha neşeliymişim, mtlda öyle dedi, doğrudur o zaman.

smily tatile gitti, (o benden de neşelidir), biraz kafası bozuk bu sıralar, malum hayat zor, ben de bilgisayarını kullanıyorum, benim bilgisayarım öldü çünkü, 17 mart günü elim bir trafik kazasında kendisini kaybettik, yazık oldu. smily havuza falan girer yarın, ben de işte olurum deli eder beni.

yarın sabah yine iş var.. Su yok.

1 yorum:

un4tunately dedi ki...

okuyunca dayanamadım, bi comment yazayım dedim..:)
ilginç & keyifli bir blog.. umarım devamı da gelir..:)