20070513

f-a

bu çinliler fena geliyor hatta sanırım yandaki air china isimli dublex deniz manzaralı uçak ilen akın akın geliyorlar. haber bülteninde 25bin ytl'e cip geleceğini de söyledi. korktum; bizim magandalar bunlara biner, artık bize karada ölüm yok mantığıyla üstümüze sürer, teybe pardon cd'ye de one tu tri foro koyarsa şaşırmayalım. boston'da mesela bir çin mahallesi vardı, fakat öyle böyle birşey değil, bankaların bile tabelaları çince, nasıl bir nüfus varsa artık siz hayal edin. zaten öyle bir alfabeyle okuyup yazan insandan korkarım ben.





aynı insanların neden anlaşamadığı ya da bir karşı karşıya gelme anında neden geri adım atmadıklarını düşündüm son günlerde. vardığım sonuç default işaretlenmiş gelen bencil yaratıklar oluşumuzun yanısıra bunun bir loop haline kolayca dönüvermesi. x y'den pek hazetmiyorsa, y bunu farkedip x'e adım atmıyor, atmadıkça x daha bir kaçıyor, y zaten hazır, kaçan kovalanmaz diyor. tabii bu loop'un kırılabildiği yerlerden birisi iki taraftan birisinin dönmekten sıkılacak iyi bir neden bulması, çoğu zaman da zor olan bu.



bahar ve yaz günlerinde pazar gecelerinden, fenerin şampiyon olmasından, adres arayıp bulmaktan, ofis dışındayken işlerin devam ediyor olmasından nefret ediyorum.

gerisi iyilik sağlık ve iyi ki doğdun julia..

Hiç yorum yok: