20070506

f

amerikasyondan geldim ben. ve derim ki her insan hayatının bir portakal diliminde yabancı bir memlekette yaşamalı. amerika dahilinde bu boston olursa daha iyi olur tabii, bir yanı avrupa gibi ama amerikanın o gigantic şeysileri de gayet mevcut. tabii şehirdeki kimsenin birşeye acele etmiyor oluşu, kibarlıkları da artı birşey. nasıl araba kullandıklarını görseniz yavaş çekim falan zannedersiniz, yayalar kırmızı da geçse bile bekliyorlar ve korna sesi yok. harvard ve mit'i de gördüm tabii, mit eh işte ama harvard pek harika bir okul, benim bile yeniden öğrenci olasım geldi.

jet lag denilen şeyi giderken anlamadım ama dönüşte mahvetti. 7 saat kesintisiz uyuyarak dönsem de daha iner inmez bu sarhoş gibi oldum, biraz da evde uyudum ama olacak gibi değil sayın seyirciler, umuyoruz yatcaz kalkcaz normal düzenimize döncez. bir gece klübü çıkışı makyajsız çıkıp kameralara yakalanmış gibiyim.

çok iş var çook.. yaz gelsin, tatil olsun..

2 yorum:

cesur kedi dedi ki...

oh oh gitmisiz de gelmisiz.. madem iki foto ilistirseydiniz anacim da agzimiz acik baksaydik biraz:))

silenzio dedi ki...

koyayım vallahi uygun bir yazıda ama benim ööle pek bir resim çekme adetim olmadığından matah birşey de çıkmaz:-)