20060827

g

sigaraya karşı olan kendi aramızdaki zıtlaşmalarda bir sonuca varamayacağımı anladım. niye içiyorsun ki diyenlere "benim medikal yardıma ihtiyacım var" gibi saçmalarıma kendim bile inanmıyorum artık. bırakabileceğime dair inancım sıfır, bırakma isteğim +1, lakin +1 pek birşeyi değiştirmiyor. bu durumda içebildiğim kadar içmeye daha güzel bir ifade ile rahat ol arkadaşım, yakalım bir tane daha demeye karar verdim. bu insanlık için ufak benim içinse büyük bir adım. gelişmeleri merakla izliyorum.

morgan freeman gibi bir yaşlı olabilsem daha da birşey istemem. nedense yaşlandığım zaman nasıl bir adam olacağımı düşünmekteyim ara ara, bir zamanlarda çalışınca nasıl olacağını düşünürdüm, bok oluyormuş, umarım bu işin sonu da ona benzemez. bak yazarken farkettim orta yaşımda da kevin spacey olmayı isterim, bu durumda sevmediğim tek karakter kendiminkisi herhalde.

annemse baktırdığı falda yüzük çıkınca panikle arayıp -yavrum ne yapıyorsun sen orada? gibi bir sorular silsilesi ile devam etti. evleniyorum annecim, eşyaları aldık, yakında yüzük ardından çocuk. tabii bir arkadaşımın yalnızca yüzüne bakarak annesinin ismi dahil olmak üzere herşeyi bilen amcayı da huzurlarınızda alkışlıyorum. en kısa zamanda kendisini ziyaret etmeyi planlamaktayım.

pazar günü gazete alamamış olmanın verdiği derin bir acı içindeyim, bak alberta ne hallere düştük?

kimseyi sevemeyeceğini düşünen genç kızlar misali garip bir umutsuzluk hali bünyeye oturdu. istediğim şeye de karar verdim, bekliyoruz. uzun saçlı, siyah tercih sebebi, devilish, smart, shiny with the grace.

neden ölmüyorum ki ben neden?

1 yorum:

skoer dedi ki...

an itibariyla, intihar etmeden olmenin yolunu bir bulsam dakika durmam...