20060810

f

moda kişinin kendine yakışanı giymesidir.

pantolonunu çok sevdim çıkar onu bebeğim, hadi gel bize gidelim ise modacı bir insanın cinselliğe yaklaşımını sergiler.

bu saçma vakitlerde kışı özlüyorum demek sana hiçbirşey katmaz sabahın körlerinde.

bırakılamayacak sigaralaradan bir tane daha yakmak ise, ah louis beni hiç anlamayacaksın sen. sen hep kafanın doğrultusunda giden hasta ruhlu bir adam olacaksın. yalnızlık'ı sevdiğini farkettiğin gün en büyük sevgilin seni terkediyor be yavrum, bu kadar zor mu bu işler..

ama bu saçma vakitlerde, bir otobüs yolculuğunda küçük bir kasabadan geçerken uyuyor olduğunu düşünmek işe yaramaz. birgün sana birisi "çay, kahve, gazoz?" diye sorarsa boş seçeneği işaretle, bardağını ben doldururum.

3 yorum:

ttku dedi ki...

çay, kahve, meşrubat?

MM. dedi ki...

gömleğini çok sevdim,çöz onu bebeğim,hadi gel bize gidelim...
:)

alttire dedi ki...

ewet hem vakit saçmaydı hem "kışı özlüyorum" anlamına gelen daha edepsiz bişey söylemiştim bugün birine sabahın köründe. (kışın ..ğını yiym) abi daha önce söyleseydin ya bana bir şey katmayacağını.
bak saçmaydı zaten vakit, bir de ziyan olmuş oldu.
"pantolonunu çok sevdim, çıkar onu bebeğim" :D