20060828

f


bu resimde 2 şey görüyoruz, silenzio'nun koca burnu ve beşiktaş maçındaki endişeli bekleyişini.

aşağıda olmayan resimde ise birşey görmüyoruz çünkü oraya bir resim koymadım, abidine koyayım, benicio del toro'ya koyayım, size birşey olmasın. ulan kafanıza birşey düşse benden bileceksiniz.

bu ekrandan yanıbaşımda duran absolut apeach ve şeftali suyu ikisini ise hiç göremiyoruz. biraz daha içersem önce boş bir bardak sonra da hiçbirşey göremeyecek olan beni de göremiyoruz. bu sıralar defter aralarında kendimize bakıyoruz da bulamıyoruz zaten.

salonumuzun içinde ise rio de jenario'yu koruyan ve şehre yukarıdan bakan bir melek posterine rastlıyoruz. biz ne zaman bu siyah beyaz resme rastlasak vay be diyerek rahatlıyoruz. arkadaşım nedir senin derdin, ne bu gerginlik, ne bu şiddet celalettin abi diyenlere ise gülüp geçiyoruz.

yarın işe gidecek olmak ise artık koymuyor, cuma akşamları sabah 5'te yatıyoruz da ne oluyor diyoruz, netekim artık boyumuz ne yaparsak yapalım bir santim dahi uzamaz, oysa bir santim tam on tane milimetre eder, biz ise milimetrik hesapların adamı değiliz, adamıyız da polis yakalarsa itiraf etmeyiz, tanımayız birbirimizi, sinemada yanıma oturan yabancı der geçeriz.

hocam kesseler acımaz, öyle diyim ben sana.

2 yorum:

silenzio dedi ki...

gelecek değil mi o arkadaş inönüye?

bekliyoruz cicim..

jelatin dedi ki...

http://www.sosyomat.com/etiket/absolut-apeach