20050816


o kadar çok çalışıyorum ki sanırım özlediğim yer yandaki koltuk. sabahın körlerinde dört gözle beklediğim Su gelmese, gelince bana sarılmak yerine özlediği için yerinde zıplamasa (sanırım siz bunu hayal edemezsiniz, ben de harika kelimeler bulup şu yorgun halimle anlatamam) çoktan aranızdan ayrılmış olacağım. beni ayakta tutan aşkın gücü falan yazmam tabii, yazılmaz ööle şeyler, word çarpar adamı..

bu soldaki koltukta çok vaktim geçti benim, çok kitap okudum, çok tv izledim. şimdi daha sakin ama bir o kadar da turuncu bir odanın köşesinde kışın gelmesini beklemekle meşgul ve o kadar meşgul ki ben ancak uyumaktan uyanmaya kendisini görebiliyorum, o sırada da gözlerim kapalı oluyor zaten. kış gelince perdelerimizi kapatacağız, bir tek Su'yu alacağız içeri, size beyaz zamanlar..

bazen seviyorum istanbulu ama o kadar çok seven var ki ben o yüzden Su^yu tercih ediyorum. Su bütün sorularda z şıkkını işaretlemek gibi birşey zaten bir diğer şık hiçbirşey.

Hiç yorum yok: