20050803


Eylülü bekliyoruz dört gözle ve yapraklardaki o hain sarıyı.. Su dedi ki: “Haziran gülümser, temmuz yalancı, ağustos geçmek için durur takvimde, doğruları söylemek için eylül gelir”, su’stum.

Sezen aksu’nun son parçaları güzele benziyor. (lütfen bir kere fazla göreyim seni, aniden karşıma çık, gözlerim sende kalsın, bana bırakma.)

Royskopp isimli arkadaşların “only this moment” isimli klipleri herhalde izlediğim en iyi klipsel aktivite şimdiye kadar.. (seninle arabada coca-cola light reklamı yapmalıyız bir ara, sen coca ol, ben de cola)

Sence cumartesi akşamı anlattıklarıma garson gülmüş müdür? (öyle boş şeylerden bahsediyorum ki bazen, yok hayatımın şu mevsimi depresyondu falan diye ve sen o kadar güzel dinlermiş gibi yapıyorsun ki)

Ahmetçakar nasıl bir kendine güven abidesidir, bu arkadaşın babası bunu nasıl beslemiştir, ne yer bu amca, hayret doğrusu, ezik’im herhalde ben.

Depresif olan arkadaşlar için söylüyorum: 1) hap için, herşeye birebir gelir, şahsen ben süper bir insan olduğum için kullanmam ama siz kullanın 2) değmez

Ayrıca bazen, farketmediğin o birkaç saniyede sesin öyle bir değişiyor ki, unutuyorum, neyi unuttuğumu unutuyorum.

Ve ben de dedim ki Su’ya: “Eylül gelir, yağmur yağmaya başlar, yapraklarda hain bir sarı, garip bir hüzün biner otobüslere köşebaşlarından, sen bir sonraki durakta inersin, peşinden gelir. “

2 yorum:

Adsız dedi ki...

Sevgili Silenzio,
o coca cola reklamını ben çok severim(cola sevmem),ondan önceki de çok güzeldi gerçi eğer hatırlarsan..
Eylül de güzeldir gerçi.Hüzün getirir sanki ama olsun;sevdiğini başka şehirde bırakmak gibidir eylül..

mtlda dedi ki...

"depresif olan arkadaşlara tavsiyeler"de, ailecek beğenerek uyguladığımız üçüncü maddeyi sizlerle paylaşmak istiyorum:

"her şey beyinde bitiyor."

halbuki yok öyle bir şey.