20071008

f

pek adetim değildir ama güzel bir yazı gördüm, en azından ilk defa bir camia denirse blogger camiasında ucundan da olsa politik birşeyler.
başka başka şeyler yazacaktım ama bu yazıya bir sayfa yorum yazınca pek kelimem kalmadı. şunu diyeceğim, kendi kardeşim de başta olmak üzere bütün gençlere aslında, nihayetinde 27'sinden gün alıyorum, bu kadar diyebilirim herhalde.
okuyun, ne bulursanız okuyun, ayırt etmeden okuyun, bir değil birden fazla gazete okuyun, tarih kitapları okuyun, politika okuyun, ama okuyun.
bu msn, facebook, internet, kızlar, erkekler, çıkmalar, aşklar, dedikodular, televizyon güzel şeyler, çok da güzel vakit öldürtür adama, ama suyu çıkıyor bakıyorum, kaptırmış giden bir güruh var. pek de hayırlı bir gidiş değil bu.
nacizane bir tavsiye olsun bu.

1 yorum:

Tugc dedi ki...

Link için teşekkür ederim öncelikle. Sana bir yeni post olacak kadar uzun bir cevap yazdım aynı zamanda.

Yazına gelirsek..Yok okumayız biz, hem zaten facebookta iBook diye bir application var, gerek yok yani.. Hiç gerek yok güzide gençliği kitapla filan yormaya..
Yazık...