20071002

f-sağ sol

dün gece bu camiadaki ünlü blogger arkadaşlardan birine sinsice senin günde kaç unique visitor'un var diye sordum, çok karizmatik olduğum için ben bööle visitor falan bakmam, beni sevmeyeni ben hiç sevmem gibi bir durum, o yüzden sinsice sordum. bana dediği rakamın kabaca ve nazikçe benim 5 katım olduğunu farkedince çaktırmadım ama dedim ki vay annem vay, yaz babam yaz, bi müslüman okumasın. bu duruma içlendiğimi düşünen bayan blogger arkadaş teselli ikramiyesi olarak bana dedi ki: " senin kemikleşmiş bir kadın okuyucu kitlen var"

bu şimdi neresinden bakarsan bak entrasan bir durum. kendimi on saniye boyunca tiksindiğim tunakermitçi gibi hissettim, bir on saniye duvara baktım, bir on saniye durum değerlendirmesi yaptım ve dedim ki ne bekliyordun coni, sonuç 22.4 litre. yazarsan öyle kuşlar, ağaçlar, olacağı budur. zaten bu kemikleşmiş kelimesi başlı başına bir cümle, düşündüm, bildiğim birkaç tane arkadaş var böyle yakından takip eden ama diğerleriyle istatistiklerden "no referring link" olarak tanışıyoruz, beni de onlar var etti, hepsi benim evladım, hiç birini birinden ayıramam.

iyi güzel de, beni erkek adam hiç mi okumaz, romantik prens olma yolunda ciddi adımlarla ilerliyorsam bunu ben de bileyim, melankolik kızlar dışında giren bayanlar da başka blog mu yok, ne gireceğim bir daha diyorsa ben ne yaparım daniel?

türbülansa girmiş bir uçakta topkekini bekleyen yolcu gibiyim, göz kırpıkı efektiyim.

9 yorum:

Adsız dedi ki...

eskiden daha güzel yazardın sen

yazan=kemikleşmiş kadın okuyucu kadrosundan biri

rea dedi ki...

burdan birçok feminist argümana girmek isterdim sayın silenzio. hatta erkeklerin psikolojisine kadar gidip yazmayı bir iktidar olarak gördüklerini ve okumaya tercih ettiklerini bile söyleyebilirim ama yapmayacağım.
yalnız şunu söyleyeceğim:
sebebi ziyaretlerimiz melankolik yazılarınız değildir. onlardan heryerde bulabiliriz zaten. sebebi ziyaretlerimiz kendi halinizi anlatmanızı sevmemizdir.
ama tabi bundan sonra ziyaret edecekmiyiz o da meçhuldür.

imza: kemikleşmiş kadın okuyucu kitlesi mensubu

Adsız dedi ki...

kemik doğrudur evet ama siz tunakermitçi değilsiniz.
33/f/ist.

Tugc dedi ki...

Tunakermitçiyi 5e katlarsın en azından söylemek istedim.
Ayrıca ben girdiğimde hemen belli oluyor. Vaktim oldukça okuyorum zaten.
Valla kemikleşmiş kadrolarımız sağolsun :)

silenzio dedi ki...

@ironic: haklısın, diyecek birşey yok, ama son zamanlarda da fena değilim.

@rea: kemikleşmiş kelimesi bir hor görme sıfatı değildir, hoşuma gitmediğini de söylemedim, feminist argüman trafikte karşıdan karşıya geçerken de çıkar isterseniz, bu yazıdaki komik unsurları görmenizi rica ederim, tabii yine de okumamak sizin tercihiniz.

@ahh: tenk u..

@tugce: acaba benim okuyucum malezya olur mu :-)))

Tugc dedi ki...

Valla her şey olabiliri artık. Şüpheleniyorum ben her şeyden :)

Adsız dedi ki...

mesela ben arkadaslarının dürtmesine kimse okumuyo zaten lan dediğin günlerden beri takipteyim. önceden sever beyenirdik. ama son zamanlarda bi sanatçı triplerine girdin, yorumlara bir elitist hor görmesiynen yaklaşır oldun. sana guzel yazı aferın dedıklerınde yalandan da olsa hehe sağol ya de be abi.
ha blogger camiasında bu kadar basarılı tanımlamalar yapan senden benden baska kim kaldı o da var tabi.
ama okuyucuyu da kucakla yani okuyucun hassas insanlarmıs bak.
o değil de şaka maka yazdıklarında garip bir hüzün-tiye alma çatışması oluyor, erkek adam gelemez böyle seylere ama gayet de anlayarak okuyan erkek okuyucuların da var harcanmasın plssss
written by: kemikleri zarla kaplanmış birisi

silenzio dedi ki...

@lüzumsuz adam: yahu kimseyi hor gördüğüm ya da sanatçı tribine girdiğim yok, tabii bunu ne kadar açıklasam da sizin ne düşündüğünüz önemli. Yorumlara çok kişisel olmadıkça pek cevap yazmıyorum ama tabii ki hepsini okuyorum ve her insan evladı gibi beğenilmek hoşuma gidiyor.

Benden sanatçı olmaz ayrıca, turuncu kafalı insanların sanatçı olacağını düşünüyorum, sıradan bir devlet memuruyum ben, olmaz, vallahi olmaz.

Adsız dedi ki...

Beğendiğim blog yazarlarının önerdikleri adreslere uğrayıp, mümkünse akışlara abone oluyorum daha iyi tanımak için. Böylece elimde en son yazılan en fazla 25 yazı oluyor. İki, üç yazı okuduktan sonra sürdürmeye karar verirsem blogdaki ilk yazıdan başlıyorum okumaya. Bu okuduğum üçüncü yazınız. Henüz tam karar vermedim. Ne iyi olur kendinizi zorladığınızı hissetmesem.