20070924

f-

evin içerisinde uçuşan birşey var, kelebek desen değil, koza, güve gibi bir sürü isim de denedim ama bulamadım, belki içlerinden c şıkkı, bilinmez. yine de kelebek diyeceğim, böylesi hepimiz için daha güzel.

bütün gece, okuduğum gazeteden başımı kaldırdıkça düşündüm ki bir kelebek ne yer?

hani beslesek, bizim evimizin kelebeği olsa, umursamaz umursamaz uçsa öyle, televizyonun önünden geçse, sehpanın üzerinde durup soluklansa biraz, duvarda asılı durup nasıl durduğuna kendi bile şaşırsa. bi isim taksak sonra ona, çağırınca öbür odadan gelse, fazla yüz vermeden bi gösterip kendini işinin başına geri dönse.

sonra bigün yavruları olsa, aile olsalar yani en afillisinden, torunlarımız gibi. arada bir balkondan çıkıp gezmeye gitseler, geri dönseler ama sonra, geleceklerini bildiğimiz için kapıları kapatmasak biz de. komşuları da bize gelseler, eee daha daha nasılsınız deseler birbirlerine, eee siz nasılsınız, havalar da pek soğudu, nasıl geçecek bu kış bilemiyoruz, hayırlısı.

iyi okullara gönderseler çocuklarını, gelip bana danışsa hangisini seçelim diye, devlet okulu mu özel mi diye tartışsak, o kadar para verilir mi yahu, verilir desem, çocuklar önemlidir, gerekirse ben veririm. uçsa gitse yine.

fotoğraf çektirsek gülümseyerek, bir çerçevenin içinde yer alsak uzunca yıllar, tatile giderken ev size emanet desem, nasıl olsa artık yabancı değiliz. olmayan çiçeklerimizi sulasalar, missilence onlara da yemek yapsa arada..

iyi de, bütün gece düşündüm, bir kelebek ne yer ?

2 yorum:

Adsız dedi ki...

kelebek 1 gün yaşar,yemez.Güve senin gördüğün o da kıyafetlerini yer..

Adsız dedi ki...

kelebeği bilmem ama tırtılken yani kozaya girmeden önceki böcük halinde iken dut yaprağı yer..yetim sabi sübyan hakkı vs vs yemez..