20070927

f0f

çok değerli okuyucu, dün benim doğumgünümdü, lan hasan çok garip, yüz kişi aradı mesaj falan attı, abarttım, ama beni bu kadar insan aramaz normalde, sallamam çünkü ben doğumgünü falan. bi garip sevindirik oldum, hadi sana itiraf da edeyim. zaten giderekten toplumcu sevecen bir insan oluvericem gibime geliyor, herşeyin hayırlısı, artık 27 yaşımdan gün alıyorum, aldım verdim bi boka bazen benziyorsun hayat. ya hasan işte böyle..

sonra eski patronumuzun yeni bebeğini görmeye gittik, 10 günlük bişey, mintrik, el kadar, biraz hallice, esniyor, görsen pek bir birşey, bilemedim, çok güzel birşey ama. insanın çocuk yapası geliyor. benim çocuğum olsa öyle herkesin kucağına falan vermem, öptürmem, oynatmam, gitsin kendileri de yapsın, bir yerine birşey olur diye korkarım. işe falan da gidemem lakin öğrendim ki şirketler yalnızca üç gün izin veriyormuş babalara, ayıp be..

bu kadar, başka da birşey olmadı zati, daha ne olsun, birgünde bu kadar olay, yaşlandım ben. olmaz..

4 yorum:

gaia dedi ki...

:) mutlu yaşlar...

gülçin dedi ki...

doğum günün kutlu olsun :)
sevgiler.

silenzio dedi ki...

gracias :-)

Adsız dedi ki...

hım geçte olsa doğum günün kutlu olsun.. ya nie öle diosun yiğenimi çok seviyorum ben benim bebiş yapmama daha çok var :)