20070826

f

bilgisayar der ki 47 dakikalık şar(z)ım kaldı. televizyonda ise bin defa izlediğim ve memleketimize gelse astronomik rakamlar verip konserine gideceğim robbie williams konseri var, umarız ki bu bininci seferin birinde bizim danalar izler de ders alırlar.

ohhhh, 30 ağustosta gene çeşmeye gidicem ben, 3 gün daha yatalım bari, sonrası malum zati, iş iş iş. ağlamak yok, dedim çünkü kendime, yarın istifa etsen ne yapacaksın oğlum, oğlum dedim otur sen şöyle dedim, iki de çay söyledim kendimize, anlat bakalım, konuştuk düşündüm buldum ki hiçbirşey, e güzel kardeşim sen bu kadar malsan, bi tane yapacak iş bulamıyorsan, yok ben jet uçağımdan vazgeçmem diyorsan çalışırsın tabii seneler boyunca. neyseki seviyoruz şimdilik, severiz gibim de duruyor, hayırlısı, hep aynı şeyi saçmalıyorum, neyse kapattık konuyu.

bi de facebook die birşey icat etmiş gençler, bu şimdi entrasan birşey, yonja'yı bilir misin hasan, şimdi bu onun daha bir gelişmiş hali, aranızda alternatif tipler var ve bunlardan tiksiniyor olabilir, ben severim ama pek de bööle manyakı değilimdir, neyse, bunun gelişmişliği herkesten haberiniz oluyor, tuvalete gidince bile. bir de yonja gibi irenç tipler pek yok, en azından şimdilik, o da iyi. iki de uzun zamandan beri görmediğiniz arkadaşlarınızı falan buluyorsunuz, mesela bir ortaokul arkadaşım puldu beni.

silenzio esen bir odadan bildiriyor..

Hiç yorum yok: