20060524

f

taaatil diye okunup tatil diye yazılması her ne kadar komik olsa da, daha gelmesine bir aydan fazla var.

hayal ettiğim öyle sakin bir yere gidip kafa dinlemek değil, dedim ya gayet boş bir insan olma yolunda emin adımlarla ilerliyorum, allah yolumu açık etsin. gideyim şöyle, şıkıdım şıkıdım hop biri hopbiri eller havada, oh ne güzel, gündüz plajda istakoz gece barlarda balina olayım, kurtlarımı dökeyim, hayvanlar alemi olayım, dönmeyeyim mümkünse..

bu havalarda çalışması zor, gerçi dışarıda yürümesi de zor, insanın klimayı cebinde taşıyası, yolda su satan insanları öpesi geliyor. bu yaz olayı karışık, anlaşılması zor bir rehvet, bir adam sendecilik, yok efendim n!olcakcılık, güzel yine de, gönüllerin sultanı eylül gibi olmasa da yaz iyi birşey..

yaz iyi birşey, yazmak o kadar değil, çok bilindik bir cümlenin tekrarı, ellerim kırık satırlara giderken farkediyorum ki bu sefer sebebim bile yok. geyik alemlerinden cümleler kurmak da bir yere kadar. magazin ve normal dünyayı da ancak ntv kısa mesajlarından takip eden biri için, farkındayım, çalışan bir adam olaraktan bayık ve sıkıcıyım.

tabii bu on tane a'yı yanyana koyarak tatil deme gerçeğini değiştiriyor mu, sanmam.

1 yorum:

vintage biscuit dedi ki...

tatilll planları herkesde tam gazzz. hayali bile güzel dimi