20060519

f

benim babam ciddi adamdır, bana benzemez, blogu yoktur, az konuşur, çok espri yapmaz, arada yapar ona da arada yaptığın için gülersin, hayır derse hayırdır, evet derse yuppi, kızarsa kaçarsın, bilirsin ki kızıyorsa cidden kızmıştır, ciddi adamdır benim babam, kaşları çatıktır, tatlıdır ama, garip bir otoritedir yani, çok ciddi ama çok.

baba dedim, çok özledim valla seni. güldü. çok özledim diyorsa bir erkek babası bile olsa başka bir erkeğe, özlemiştir. bak hiç gel demiyorsun bana dedim, durdu biraz. oysa 4 aydır bir günlüğüne gidebildim yanlarına, altı üstü bir haftasonu yani, çok önemli şeylerimden vakit bulup gidemedim işte.

durdu, güldü birazcık daha. oğlum dedi, gel diyeceğim ama çok hızlı araba kullanıyorsun, ondan..

benim babam ciddi adamdır, ben bu adamı özledim.

2 yorum:

ahhbuben dedi ki...

çok güzel bu, çok da gerçek.

gel diyemezler bir iki gün için. sen de diyemezsin.

benim çok ciddi babam da daha hızlı bir araba için finans sağladığı bana, artık her telefon konuşmamızda "pişman etme beni" diyor.

hergün, bazen günde iki kere.

"ben pişman oldum bile" diyemiyorum
"peki, merak etme" diyorum.
"hadi bakalım" diyor kapatıyor.

dilök dedi ki...

bak kızım padişahlar zamanında diye sesini korkunçlaştırıp tarih anlatırdı babam bana :)
ayrıca çayını da sesli karıştırır.
böyle...