20060513

f

bazen rüyalarımda inanılmaz absürd ve moral bozucu şeyler oluyor. ööle bööle değil ama. kazada birini kaybediyorum, sınava giriyorum yetişmiyor, annemle kavga ediyoruz, deprem oluyor, en son çocuğum falan oldu, napıcam lan ben bunla derken uyandım.

ama uyanmak işte bitek o vakitlerde keyifli, alarm çalıyor, kafayaı kaldırıyorum, etrafa bakıyorum, obarey diyorum bişey olmamış, nasıl rahatlıyorum belli değil, kalkıyorum yerimden, tabi yine uykum geliyor.

güzel reklamlar yapıyor seat ve akbankın yeni kampanyası başarılı. ayrıca yeryüzünde kolay iş yok, ha bi de "inanılmaz biri olmak için inanılmaz işler yapmaya gerek yok, bazen işini inanılmaz yaparsan yeterli olabilir" bu cümleyi ben buldum çalışan gençlik. çalışınca nasıl gençlik olacaksa.

ayrıca alın size birazcık huzur ama bunu yapmak istemezdim. sesini açıp dinleyin ama relax olun.. bi de küfür yok, etmeyin sakın.. sakın..

3 yorum:

jelatin dedi ki...

Yeşilin, ağaçların ne kadar güzel ve huzur verici olduğunu düşünüyordum.

Ayıp ya. :(

anyone dedi ki...

çalılıkların arasında en kötü ihtimalle sevişen bir çift göreceğimi umuyordum, hiç beklemediğim bir şeydi, çok korktum, hakikaten korktum, kalbim hala atıyor.

sickprincess dedi ki...

pufffff