20050618

tatilasyon

değerli basın mensupları, devlet büyükleri, acıların çocukları, biçare insanlar,

uzun bir aradan sonra geri döndüm, yokluğumda kah eğlendim ve yine kah eğlendim. sizleri birkaç an düşündüm, lobide duran internet yüklenmiş bilgisayara gidip üç beş satır yazmak istedim lakin Su hanıma yakalanma tehlikesi ile uzak durdum. peki bu süreçte ne yaptım, amacım neydi, nelere ulaştım, yoksa ben bir ajan mıyım?

yüce şirketimiz güney diyarlarda bir toplantı düzenleme kararı olunca ve bu toplantının son kısmı tatil aktivitesine dönüşebilecek şekilde dizayn edilince Su'ya dedim ki bunu neden değerlendirmiyoruz? O da dedi ki bana göre sütlü çikolata. saatlerimizi ayarladık, ben biraz toplantılara falan girdim çıktım deniz oracıkta dururken, sonrasında Su hanım uçtu geldi, 4 gün kısa bir tatil yaptık.

o 4 gün boyunca hayatın derin manası üzerine bir kelime konuşmadık, ciddi meseleleri getirdiğimiz valizlerin içine koyduk, dönene kadar da açmadık. Hayatın boş hal eki almış paragraflarında, denize karşı uyurmuş gibi yaptık, arada sırada şezlonglarımızdan birbirimize dönüp gülümsedik, geceleri ayakta duramayıncaya kadar içtik, sabahları uyanmadık. tatil yani..

OC’de seth kohen neden summer gerizekalısını seçti, o şirin kızı neden sonunda bıraktı diye uzunca tartıştık; illa dinlemek zorunda kalsan sibel can mı yoksa seda sayan mı 2 saatimizi aldı; insanların neden sabahın altısında kalkıp bebek sahilinde yürüdüğünü, akşamüstü yürüyünce bunun fasulyeden mi sayılacağını belirledik (onlar manyak) ; kitap okuduk ama kahramanlarını çekiştirmedik, yazarına hiç bok atmadık. Bööööle yanii..

Biz bu tatil olayını çok sevdik, keşke hayat bayram olsa ve bütün dünya buna inansa diye düşündüm ben şahsen, bir sene çalış sonrasında birazcık tatil, sıkıcı yani. Şimdi yeniden istanbul, yeniden o abuk sabuk koşuşturmaca, neyse ki bu sefer Su var, aslına bakarsanız ki bakabilir misiniz bilmiyorum, başka da birşey yok ve ben o yokluğu seviyorum.

Tatilin bir diğer güzel yanı da hiçbirşey taşımak zorunda olmamak, cüzdan, anahtarlar, para falan.. bir tek sigara ama onu da sevdiceğimin çantasına koyunca 2. çinko..

Mtlda’ya göre benim bu yazdığım günlük ama bence “sütlü çikolata..”

ho ho ho…

1 yorum:

mtlda dedi ki...

mtlda da özledi seni :)
su ha?
ho ho ho...