20050602

the end

çarşamba akşamı 21:37

Su- demek bir teklif geldiğini öğrendin?
Si- yaşlı capon patronun söyledi.
Su- gitmeli miyim sence?
Si- bilmem, iyice düşünmek lazım.
Su- iyice düşünsem gider miyim peki?
Si- bunu sen biliyorsun, ben genelde susuyorum gördüğün gibi.

gülümsedi, eliyle saçını düzeltirken 2+1 saniye gülümsedi, birşeyler söyleyeceğini anlamıştım, anlamamazlıktan geldim, birkaç saniye sessizliğe gittik, gözlerimiz birbirinden kaçtı:

Su- daha fazla oyun oynamalıyım, bir yere gittiğim yok
Si- aslında kariyerin için iyi olurdu

gülümsedi,

Su- daha fazla oyun yok demiştim...

değerli basın mensupları, konuşmanın devamını gizlilik müessesine hizmet etmek amacıyla sizlerle paylaşamayacağım..

lakin unutmayın 1+1 > 2

:-) :-) :-)

3 yorum:

mtlda dedi ki...

ben demiştim, gitmez o.

bitkisel dedi ki...

Bak yine film gibi olmuş,
herkes huzur içinde salonu terk edebilir.
İçimize "SU" serpildi ne yalan söyleyeyim.

Koyubeyaz dedi ki...

hihhiih :) Yasasin gitmiyor..