20080501

notes

  • gülben ergen'in bir şarkısını pek beğendim. dinlemekteyim sürekli. bu böyle birşey herhalde, genlerinde oluyor insanın, sevmemeliyim sevmemeliyim deyip sevebiliyorsun, türksün nihayetinde.
  • benim iradem yok. birşeye başlatırsanız bırakamam.
  • birkaç arkadaşımı özlüyorum ara sıra, arkadaş önemli birşey imiş, bunu bana para verseniz söyletemezdiniz 3 sene önce, ne hallere geldik ey rabbim.
  • istanbul fakir bir şehir, biraz kırık, biraz eski.
  • ama alışıyor insan herşeye, kolayca. bunun böyle olmasını da beklemezdim.
  • askere gideceğim ağustosta, aklıma düşüyor arada sırada, çok değil.
  • tatili bu kadar beklemem, yorulduğumdan mı yoksa bekleyecek birşey olsundan mı?
  • bu havalar, bu yağmur; bahar olduğundan mı dokunur sinirimize yoksa eylül olsa çoktan maruz görür müydük yoksa sevmediğinizden mi kapalı havaları?
  • sait faik yazdıysa, bunların manası ne?

1 yorum:

clémentine dedi ki...

hazirana kadar yağmur yağsın istemiştim. hazirana kadar yağsın ki aklım dışarıda kalmasın, hava serin olsun, yaz yağmuru öncesindeki o gıpgri gökyüzüne bakıp, çakan şimşekleri izlerken birazdan kopacak gökgürültüsünü heyecanla bekleyeyim.

hazirana kadar içimdeki fırtına dışarda olsun istedim.

istedim ki yann dinleyebileyim daha çok. o yazın dinlenmez çünkü. güneşli hava insanı değil yann...

öyle.

ben mutluyum yağmurlardan :)

merhaba bu arada.