20080526

g

Bana kalsa, basar giderim buralardan burgazada’ya, ufak bir restoran açarım kendime, hiçbir yerde yiyemeyeceğiniz mezeler koyarım menüye, gelen gidenle otururum, ama herkesle değil, adam seçerim, adam gibi kimselerin, gülenlerin yanına otururum, gece evime dönerim sonra, çok geçe kalmadan, kış ise zaten kimler olacak adada, yazın eve dönmeden biraz sahildeki banklarda otururum, evin girişindeki çiçeklerimi sularım ve her gece “güneşli pazartesiler” izlerim, bıkmam, defalarca izlerim, şarkılarını dinlerim bütün gün.

Bir Pazartesi, bakarsın basar giderim.
Güneşli bir Pazartesi..

6 yorum:

Pnarist dedi ki...

Bunu yapmaya bir çoğumuz dünden hevesLiyiz de nedir bizi içinde buLundukLarımızdan ayırmayan?

Adsız dedi ki...

ben cunda'ya giderim. taş kahvede oturur çay, kahve, gazoz içerim.
ama bana kalmaz.

skoer dedi ki...

zaten bir isteyenler var, bir de gidip yapanlar.

alttire dedi ki...

birgün genç kızların sevgilisi olmak istersem vakit kaybetmeyeyim diye adını "ölebilirim bu pazartesi" koyduğum hödürük bi şarkı tutturmuştum 5 sene evveli. yemedi tabi bi sürü pazartesi geçti üzerinden ama seninki biraz daha makul.

silenzio dedi ki...

beni kızdırmayın, giderim, vallahi giderim birgün.

"güneşli pazartesiler" siz bulup o filmi izleyin asıl, gerisii faso fiso

begumgum dedi ki...

film sahane;javier bardem sahane..Daha ne olsun dimi!Cekip gitmek lazim en azindan 1 pazartesi